Regulamin świadczenia usług serwisu
Niniejszy regulamin określa rodzaje, zakres, warunki oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego aptekarska.pl oraz platformy szkoleniowej Aptekarskiej Szkoły Zarządzania – internetowego systemu szkoleniowego, upowszechniającego i aktualizującego wiedzę dla farmacji zlokalizowanej pod adresem aptekarska.pl/oferta oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
Niniejszy regulamin określa rodzaje, zakres, warunki oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisów internetowych medyczna.pl i aptekarska.pl oraz platform szkoleniowych – internetowych systemów szkoleniowych, upowszechniających i aktualizujących wiedzę dla farmacji oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
Definicje:
- Usługodawca: ŚWIAT ZDROWIA S.A. z siedzibą w Toruniu przy ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000269265, REGON 340253456, NIP 9562187830, kapitał zakładowy 4 890 000,00 zł, kapitał opłacony w całości.
- Serwis: serwisy internetowe pod adresami medyczna.pl i aptekarska.pl, za pośrednictwem których Usługodawca świadczy usługi na rzecz Użytkowników.
- Użytkownik: każdy, kto korzysta z usług lub treści umieszczonych w Serwisach medyczna.pl i aptekarska.pl.
- Platforma: platformy szkoleniowe dostępne w ramach Serwisów, udostępniane Zarejestrowanym Użytkownikom.
- Rejestracja: jednorazowa czynność polegająca na utworzeniu przez Użytkownika Konta na Platformie, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na Platformie.
- Konto Użytkownika: usługa Platformy, w ramach której gromadzone są m.in. informacje o Zarejestrowanych Użytkownikach na Platformie oraz pozwalająca na korzystanie przez nich z funkcjonalności/usług Platformy dostępnych po zalogowaniu. Konto Użytkownika określone jest unikalnym loginem Użytkownika oraz zabezpieczone hasłem.
- Zarejestrowany Użytkownik: użytkownik, który wypełni formularz rejestracyjny na Platformie.
- Opiekun Merytoryczny: Instytucja pełniąca opiekę merytoryczną nad treścią wykładów, pytań do testów oraz certyfikatów.
- Koszyk: element funkcjonalny Platformy, który umożliwia Użytkownikowi dokonanie zakupów za pośrednictwem strony internetowej.
- Newsletter: usługa elektroniczna, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Użytkownikom otrzymywanie od Usługodawcy na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej cyklicznych informacji, w szczególności o aktualnościach, szkoleniach, nowych narzędziach oraz usługach, informacji handlowych i marketingowych dotyczących usług i produktów własnych Usługodawcy oraz podmiotów współpracujących z Grupy Neuca.
- Regulamin: niniejszy regulamin.
§1. Informacje ogólne
- Usługodawcą Serwisów oraz Platform szkoleniowych jest ŚWIAT ZDROWIA S.A. z siedzibą w Toruniu przy ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń.
- Serwisy oraz Platformy dedykowane są dla właścicieli aptek, farmaceutów i techników farmacji oraz studentów zainteresowanych zdobywaniem nowych umiejętności i kwalifikacji.
- W ramach Serwisów niezalogowany Użytkownik może:
- zapoznawać się z aktualnościami, artykułami i materiałami z branży farmaceutycznej oraz informacjami o szkołach zarządzania i ich trenerach;
- zapisać się na newsletter. Użytkownik może dokonać zapisu na newsletter podczas zakładania konta na Platformie poprzez zaznaczenie pola wyboru dostępnego pod formularzem rejestracyjnym. Użytkownik potwierdza zapis na newsletter, klikając w link przesłany na podany adres e-mail. Poprzez newsletter Użytkownikowi będą przesyłane przez Usługodawcę informacje w szczególności o aktualnościach, szkoleniach, nowych narzędziach oraz usługach, informacje handlowe i marketingowe usług i produktów własnych Usługodawcy oraz podmiotów współpracujących z Grupy Neuca.
- zarejestrować się na Platformę poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i akceptacji jego zapisów.
- Korzystanie z usług i produktów na Platformach możliwe jest wyłącznie po uprzednim dokonaniu rejestracji w sposób określony w niniejszym Regulaminie.
- Na Platformach znajduje się oferta szkoleń internetowych oraz stacjonarnych oraz produktów elektronicznych i fizycznych wspierających rozwój ww. grupy.
- Materiały szkoleniowe udostępniane w postaci elektronicznej na Platformach podlegają zapisom praw autorskich i wszelkie kopiowanie, edytowanie, publikowanie, rozpowszechnianie i wykorzystywanie w celach innych niż szkoleniowe fragmentów lub całości materiałów jest prawnie zabronione.
- Wymagania techniczne: Platformy i szkolenia obsługiwane są w przeglądarkach Edge (wersja od 86.0.622.38), Mozilla Firefox (wersja 82.0.2), Chrome (wersja od 86.0.4240), Safari (wersja od 14.0). Łącze internetowe: min. 10 Mb/s. Procesor dwurdzeniowy 2GB pamięci RAM (zalecane 10 Mb/s lub więcej). System operacyjny: Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
§2. Rejestracja Użytkownika na Platformie
- Rejestracja na Platformę jest dobrowolna i bezpłatna.
- Rejestracja na Platformę następuje po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, złożeniu oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i akceptacji jego zapisów.
- Rejestracja do Platformy wymaga podania przez Użytkowników następujących danych: login (tj. adres email), hasło, telefon, imię, nazwisko, przynależność do Izby Aptekarskiej, dane do faktury (nazwa płatnika, ulica, numer budynku, kod pocztowy, miasto, województwo, NIP), adres do korespondencji, rola zawodowa oraz numer prawa wykonywania zawodu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych podanych podczas rejestracji.
- Użytkownik ma prawo wyrejestrować się z Platformy bez podania przyczyny.
- Użytkownik zalogowany do Platformy pozostający bez aktywności dłużej niż przez 30 minut zostanie automatycznie wylogowany z Platformy, po uprzedzeniu odpowiednim komunikatem.
- Użytkownik wypełniając formularz rejestracyjny tworzy swoje indywidualne Konto dostępne po zalogowaniu.
- Zarejestrowany Użytkownik będzie otrzymywał informacje związane z korzystaniem z Platformy (w tym o szkoleniach, złożonych zamówieniach), za pośrednictwem telefonu komórkowego (połączenie lub SMS) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, na numer telefonu oraz adres e-mail podany przez Użytkownika.
§3. Punkty edukacyjne
- Na Platformach znajdują się m.in. szkolenia (stacjonarne i internetowe), które umożliwiają zdobycie punktów edukacyjnych przez farmaceutę z aktywnym prawem wykonywania zawodu.
- Warunki zdobycia punktów edukacyjnych są każdorazowo określone przy danym szkoleniu stacjonarnym, kursie e-learningowym lub webinarze. Do pozytywnego zaliczenia testu, a tym samym otrzymania certyfikatu, upoważnia uzyskanie 60% poprawnych odpowiedzi na teście końcowym. Liczba punktów edukacyjnych za dane szkolenie ustalana jest indywidualnie przez Opiekuna Merytorycznego.
- Minimalna liczba prawidłowych odpowiedzi niezbędna do zaliczenia szkolenia jest każdorazowo określona przez Opiekuna Merytorycznego.
- Opłata za udział w szkoleniu płatnym upoważnia do nieograniczonego dostępu do szkolenia w czasie jego dostępności na Platformie oraz jednokrotnego przystąpienia do testu końcowego.
- Ponowny udział w teście końcowym w przypadku negatywnego wyniku testu możliwy jest po uprzednim ponownym uiszczeniu całkowitej opłaty za szkolenie lub spełnieniu przez Użytkownika innych warunków określonych przez Usługodawcę.
- Wynik jest automatycznie przypisywany do Konta Użytkownika. Zaliczenie testu oraz zapoznanie się z merytoryką szkolenia jest podstawą do wydania certyfikatu i uzyskania określonej liczby punktów edukacyjnych.
- Certyfikaty wystawiane są przez jednostkę posiadającą akredytację na prowadzenie szkoleń w ramach szkolenia ciągłego dla farmaceutów. W takim przypadku Usługodawca udostępnia ww. jednostce dane osobowe Użytkownika w niezbędnym zakresie, z uwagi na obowiązujące przepisy prawa, w tym m.in. prawa farmaceutycznego i prawa o szkolnictwie wyższym.
- Certyfikaty wysyłane są na adres korespondencyjny Użytkownika wskazany przy rejestracji lub dostępne online na Platformie w wersji elektronicznej.
- Za udział w szkoleniach na Platformach punkty przypisywane są Użytkownikom automatycznie. Istnieje możliwość dodania punktów za szkolenia spoza platform poprzez dodanie odpowiednich informacji w zakładce Punkty Edukacyjne.
§4. Zapis Użytkownika do szkolenia
- Użytkownik ma prawo zgłoszenia swojego uczestnictwa w dowolnym szkoleniu dostępnym na Platformie.
- Zgłoszenie Użytkownika do szkolenia dokonywane jest na Platformie w bazie systemu.
- Dostęp do treści szkolenia możliwy jest po rejestracji na Platformie oraz kliknięciu „zapisz mnie", chyba że Usługodawca określi warunki uczestnictwa w szkoleniu inaczej. Warunki dostępu do szkolenia będą widoczne dla każdego Użytkownika po zalogowaniu się na Platformę i wyborze dostępnego szkolenia.
- Usługodawca ma prawo do odmowy zgłoszenia Użytkownika do szkolenia bez podania przyczyny.
- Dostęp do szkoleń bezpłatnych użytkownik dostaje po spełnieniu powyższych kryteriów.
- Dostęp do szkoleń płatnych użytkownik dostaje po opłaceniu zamówienia (patrz §5).
- Szkolenia e-learningowe udostępnione na Platformach mają określony limit miejsc i/lub termin ważności, w czasie którego istnieje możliwość uzyskania punktów edukacyjnych. Po upływie tego terminu Użytkownik ma dostęp do archiwalnych szkoleń, lecz bez możliwości uzyskania za nie punktów edukacyjnych.
- Usługodawca zastrzega możliwość organizowania w ramach szkoleń konkursów, quizów, których zasady uczestnictwa określane będą każdorazowo przed wydarzeniem w komunikacji dotyczącej szkolenia oraz w formularzu zgłoszeniowym.
§5. Składanie zamówień, dostawa i płatność za produkty i usługi na Platformie
- Usługodawca zapewnia Użytkownikom możliwość zawarcia umowy sprzedaży produktów fizycznych dostępnych na Platformie, umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci produktów elektronicznych oraz umowy o udział w szkoleniu stacjonarnym lub internetowym.
- Użytkownik nie może dokonać zamówienia oraz płatności anonimowo ani pod pseudonimem, zobowiązany jest do założenia Konta na Platformie.
- Jeżeli Użytkownik posiada Konto na Platformie, przed złożeniem zamówienia powinien się do niego zalogować. Logowanie możliwe jest również w trakcie składania zamówienia poprzez kliknięcie w link dostępny w ramach wyświetlanego komunikatu.
- Wszystkie ceny produktów podane na Platformie są cenami brutto. Informacja o cenie szkolenia zawarta jest obok tematu szkolenia.
- W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
- wybrać produkt fizyczny, elektroniczny lub usługę będącą przedmiotem zamówienia (szkolenie stacjonarne, internetowe) poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka" (w przypadku szkoleń stacjonarnych istnieje konieczność wyboru terminu szkolenia),
- przejść do widoku koszyka,
- wprowadzić kod kuponu rabatowego, jeżeli Użytkownik taki posiada,
- z widoku Koszyka kliknąć w przycisk „Zamawiam i płacę",
- wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia,
- klikając w przycisk „Płacę online" lub „Płacę przelewem tradycyjnym" Użytkownik wybiera metodę płatności za zamówienie. Użytkownik zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Użytkownik zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Platformy z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą umowę uważa się za zawartą pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Użytkownikowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
- W zależności od przedmiotu zamówienia, między Użytkownikiem a Usługodawcą może zostać zawarta umowa określonego rodzaju:
- w przypadku produktów fizycznych – umowa sprzedaży,
- w przypadku produktów elektronicznych – umowa o dostarczenie treści cyfrowych,
- w przypadku szkoleń stacjonarnych, internetowych – umowa o świadczenie usług.
- Jeżeli przedmiotem zamówienia są jednocześnie produkty różnego rodzaju lub usługi, złożenie zamówienia prowadzi do zawarcia kilku umów określonego rodzaju odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
- W formularzu zamówienia Użytkownik musi podać prawdziwe dane osobowe. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Użytkownik podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Usługodawcy co do ich poprawności. W takim przypadku Użytkownik zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Usługodawcy. W takiej sytuacji Użytkownikowi przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Usługodawcy na podjęcie kontaktu z Użytkownikiem, Usługodawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Użytkownika.
- Użytkownik oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Usługodawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności.
- Dostępne metody dostawy zamówienia obejmującego produkty fizyczne prezentowane są Użytkownikowi na etapie składania zamówienia. Koszt dostawy ponosi Użytkownik, chyba że Usługodawca określi odmiennie.
- Użytkownik ma do wyboru następujące metody płatności za zamówienie:
- Karta płatnicza
- Płatności elektroniczne
- Przelew tradycyjny
§6. Produkty fizyczne
- Realizacja zamówienia obejmującego produkty fizyczne następuje poprzez wysyłkę zakupionych produktów na adres korespondencyjny podany przez Użytkownika.
- Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych, chyba, że co innego wynika z opisu produktu.
- Zamówienie uważa się za zrealizowane w chwili nadania przesyłki do Użytkownika.
- Przesyłka powinna zostać dostarczona do Użytkownika w terminie wynikającym z wybranego sposobu dostawy.
§7. Produkty elektroniczne
- Realizacja zamówienia obejmującego produkty elektroniczne następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Użytkownika w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego.
- W przypadku szkoleń internetowych Użytkownik uzyskuje dostęp natychmiastowy.
- W przypadku kursów internetowych, dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie kursu na stronie Platformy. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Użytkownik utraci dostęp do kursu.
- Użytkownik zobowiązany jest korzystać z Platformy szkoleniowej w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
- korzystać z Platformy w sposób niezakłócający korzystanie z Platformy przez pozostałych jej użytkowników, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
- nie udostępniać danych dostępowych do swojego Konta w Platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
- nie rozpowszechniać kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Usługodawcy.
- W razie korzystania z Platformy szkoleniowej w sposób sprzeczny z ust. 7.4. powyżej, Usługodawca zachowuje prawo do zablokowania Użytkownikowi dostępu do kursu.
§8. Szkolenia stacjonarne
- Realizacja zamówienia dotyczącego szkolenia stacjonarnego następuje poprzez zapewnienie Użytkownikowi, możliwości wzięcia udziału w szkoleniu w terminie wybranym przez Użytkownika podczas składania zamówienia.
- Szkolenie realizowane jest zgodnie z opisem zawartym na stronie szkolenia.
- W celu wzięcia udziału w szkoleniu, Użytkownik zobowiązany jest stawić się w miejscu odbywania się szkolenia, w terminie wybranym przez siebie przy zapisie na szkolenie.
- Niewzięcie udziału w szkoleniu przez Użytkownika, za wyjątkiem sytuacji, w której Użytkownik będący Konsumentem skutecznie odstąpił od umowy albo doszło do rozwiązania umowy za porozumieniem stron, nie uprawnia Użytkownika do zwrotu wynagrodzenia zapłaconego Usługodawcy za udział w szkoleniu.
- Jeżeli Usługodawca organizuje szkolenie stacjonarne w kilku terminach, Użytkownik może dokonać zmiany terminu, w którym weźmie udział w szkoleniu, jeżeli poinformuje o tym fakcie Usługodawcę co najmniej 7 dni przed terminem szkolenia wynikającego ze złożonego przez Użytkownika zamówienia, a Usługodawca będzie w stanie zapewnić Użytkownikowi możliwość udziału w szkoleniu w innym terminie. W przeciwnym wypadku, zmiana terminu nie jest możliwa, a niewzięcie udziału w szkoleniu wywołuje skutki, o których mowa w ust. 8.4. powyżej.
§9. Odstąpienie od umowy
- Użytkownik, który zawarł ze Usługodawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy (w przypadku umowy sprzedaży) albo w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych oraz umowy o świadczenie usług).
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Chwilą rozpoczęcia świadczenia w przypadku produktów elektronicznych, jest doręczenie Użytkownikowi (kupującemu) wiadomości e-mail z instrukcją uzyskania dostępu do produktu elektronicznego.
- Aby odstąpić od umowy, Użytkownik musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Użytkownik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Użytkownikowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Usługodawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
- Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Usługodawca zwraca Użytkownikowi wszystkie otrzymane od Użytkownika płatności, w tym najtańszy dostępny w e-sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Użytkownik) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Jeżeli Usługodawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
§10. Odpowiedzialność za wady produktów i usług płatnych
- Usługodawca ma obowiązek dostarczyć Użytkownikowi produkt oraz treść cyfrową wolną od wad, jak również wykonać usługę w sposób niewadliwy.
- Usługodawca jest odpowiedzialny względem Użytkownika, jeżeli sprzedany produkt, treść cyfrowa ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady) lub gdy usługa została wykonana wadliwie.
- Jeśli Użytkownik stwierdzi wadę produktu, treści cyfrowej lub wadliwość wykonane usługi powinien poinformować o tym Usługodawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Użytkownik może skorzystać z formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Użytkownik może kontaktować się z Usługodawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Usługodawca ustosunkuje się do składanej przez Użytkownika reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§11. Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych podanych przez Użytkownika w związku z korzystaniem z usług udostępnianych w Serwisach oraz na Platformach jest ŚWIAT ZDROWIA S.A. z siedzibą w Toruniu przy ul. Forteczna 35-37, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000269265, REGON 340253456, NIP 9562187830, kapitał zakładowy 4 890 000,00 zł, kapitał opłacony w całości.
- Pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych oraz plikach cookies dostępna jest w Polityce Prywatności.
§12. Reklamacja
- Reklamacji podlegają kwestie związane z działaniem Serwisów i Platform. Przyjmowane są one elektronicznie pod adresem biuro@aptekarska.pl. Reklamacja powinna zawierać w szczególności opis problemu będącego podstawą reklamacji oraz dane kontaktowe Usługobiorcy zgłaszającego reklamację (reklamującego): imię, nazwisko oraz adres e-mail.
- Zgłoszone reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 7 dni roboczych od ich wpływu.
- Decyzja Usługodawcy w przedmiocie uwzględnienia bądź nieuwzględnienia zgłoszonej reklamacji ma charakter ostateczny i powiadomienie osoby, która wniosła reklamację o wynikach postępowania reklamacyjnego, wyczerpuje wewnętrzny tryb tego postępowania.
§13. Postanowienia końcowe
- Przedstawiane w ramach szkoleń treści mają charakter wyłącznie szkoleniowy i nie stanowią wykładni prawnej. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody mogące wynikać z działań podjętych w oparciu o przedstawiane treści.
- Usługodawca zapewnia sobie prawo do zmian w niniejszym Regulaminie, o których będzie informował na bieżąco.
- Uwagi i pytania prosimy kierować na adres e-mailowy: biuro@aptekarska.pl